Delegacje pracowników w kraju i za granicą

Mnóstwo firm na przestrzeni prowadzenia swojej działalności musi decydować się na delegowanie swoich pracowników. Czasami są to krótkie wyjazdy mające na celu załatwienie ważnych spraw związanych z kontrahentami czy spraw powiązanych z firmą do jakiej przynależą. Mogą to być również wyjazdy w celu odbycia szkolenia, a także uczestniczenia w istotnym spotkaniu. Zdarza się ze zatrudniony posyłany jest za granice a same wyjazdy są nieco dłuższe niż jeden dzień. Podczas gdy firma otwiera nowy oddział za granicą i chce w wysłać tam swojego pracownika na kilka miesięcy musimy dokładnie znać swoje prawa które nam przysługują. Wskazane jest w tedy zapoznać się z przepisami dotyczącymi delegowania pracowników zarówno jakie obowiązują nas oraz jakie obowiązują pracodawcę. By mieć pełne przekonanie że wszystko jest załatwione należycie oraz dowiedzieć się intersujących nas kwestii warto zajrzeć na stronę : dyrektywa delegowanie
By móc korzystać ze swoich praw trzeba je najpierw znać.

Dodaj komentarz